In verband met een technische storing zijn wij momenteel telefonisch slecht bereikbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Bestellen

Inloggen
Als je al klant bent bij Protire.nl kun je inloggen met jouw e-mailadres en wachtwoord. Optioneel kun je deze gegevens door je browser laten onthouden zodat je bij een volgende bezoek ook ingelogd blijft.

Registreren als nieuwe klant bij Protire.nl
Als je nog geen klant bent en graag een klantaccount wilt aanmaken, kun je je als nieuwe klant aanmelden bij Protire.nl. We zullen je vragen om een aantal gegevens in te voeren zodat we jouw account kunnen activeren.

Bestellen als gast
Als je nog geen klant bent en ook geen account wilt aanmaken, kun je de bestelling plaatsen als gast. Je vult dan eenmalig de gevraagde gegevens in, waarbij geen account wordt aangemaakt.

Accountgegevens
De gegevens die je invoert bij het aanmaken van een account gebruiken we alleen voor het voltooien van het bestelproces. Dit, tenzij je hebt aangegeven op de hoogte te blijven van acties, nieuws en aanbiedingen.

Verzending
Je kunt kiezen uit verschillende verzendmethodes. Afhalen bij één van onze servicepunten is uiteraard ook mogelijk. Als je wilt weten wat een bepaalde verzendmethode precies inhoudt, verwijzen wij je graag door naar onze specifieke pagina over verzenden. In het bestelproces worden alleen de verzendmethodes aangeboden die voor jouw bestelling van toepassing zijn.

Betaalmethodes
Nadat je een verzendmethode hebt gekozen, kun je een betaalmethode kiezen. Je kunt hierbij kiezen uit verschillende methoden:

- iDEAL betaling (selecteer jouw bank uit de lijst)
- PayPal
- Bancontact/Mister Cash
- Onder rembours
- Vooruitbetaling per bank

Bestelling bevestigen
Een laatste mogelijkheid om je bestelling te controleren. Hier kun je al jouw keuzes in het bestelproces nogmaals inzien en desnoods corrigeren. Indien je tevreden bent met de inhoud van de winkelwagen, de verzendmethode en de betaalmethode, kun je de bestelling definitief bevestigen door op de knop 'Bestelling plaatsen' te klikken. De bestelling wordt dan door Protire.nl verwerkt.

Orderstatus
We houden je graag op de hoogte over de status van jouw bestelling. Je ontvangt daarom een e-mail op het moment dat de status van jouw bestelling wijzigt. Zo blijf je continu up-to-date met recente informatie. Je kunt jouw bestelling gemakkelijk volgen in het proces. Ook kun je van ons een e-mail verwachten wanneer we de bestelling verzenden, zodat je deze kunt volgen via Track & Trace (indien van toepassing). Als er is gekozen voor afhalen in één van onze servicepunten, contacteren we je wanneer uw bestelling voor je klaar ligt.

Heb je de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door het SPAM filter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan direct contact met ons op via +31(0)85-0471297.